2. huhtikuuta 2018

Tavallisesta opiskelijasta - median syliin

Yksi aikakausi tuli päätökseen alle kuukausi sitten. Se aikakausi oli tämän hetkisen elämän yksi opettavaisimmista. Sain uudenlaisen tilaisuuden näyttää mistä  mut on tehty, mitkä ovat mun unelmat ja kuinka ne lähdetään saavuttamaan. Jos joku täällä ei vielä ole kuullut, olin mukana Miss Plus Size 2018-kilpailussa. Salamyhkäisesti hain mukaan tammikuun alussa kertomatta kenellekään. Kutsu Castingin-tilaisuuteen ja 30 parhaan joukkoon saapui tammikuun lopulla ja samalla viikolla tilaisuus järjestettiin Espoon Bestsellerin tiloissa. Hakijoita oli yli 800 ja olin niin voittaja, kun pääsin edes Castingiin. Siitä suurena yllätyksenä mun valittiin kymmenen parhaan joukkoon finaaliin. Sitä riemun määrää tammikuisena päivänä ♥.

Lavan edessä jännittin finaalin tuloksia Vanajanlinnassa 9.3.2018. Kutsu kuului yleisön suosikin kohdalla ja olin onnesta soikeana. 2.perintöprinsessaksi valittiin ihana Noona. Kutsu kuului jälleen ja olin häkeltynyt. 1. Perintöprinsessa. Ajatuksissa pyöri vain sanat: "Tätähän minä tavoittelin, 1. perintöprinsessan titteliä.  miten voin saada juuri sen, mitä halusin?". Sain, koska uskoin omaan tekemiseen ja siihen, mistä unelmoin.  Voittajaksi valittiin Niina Kuhta, joka ehdottomasti oli oikea valinta, koska Niina on mielettömän karismaattinen ja hoitaa tuon tittelin varmasti kunnialla.

Tämä tunnelma tässä kuvassa oli jotain sanoinkuvaamattoman upeaa.
 Olen kasvanut valtavasti henkisesti niistä ajoista, kun viimeksi aktiivisesti täällä blogissa kirjoittelin. Oonae on jo 2012 vuodesta saakka ollut aktiivisena, mutta oli pidettävä muutama vuosi ikäänkuin hengähdystä, koska itsekään ei pysynyt perässä, miten paljon henkistä muutosta tapahtui. Niinkuin huomaatte, on myös fyysistä kasvua tapahtunut painon merkeissä, mutta tällä kertaa en ole ottanut siitä stressiä. Elämä on, ja hei... Enhän mä olisi päässyt mukaan tähän kilpailuun, jos olisin ollut pienempi!

Tämä Ähtärin lehden juttu oli kirjoitettu niin positiivissävytteisesti, että tästä tuli kyllä super hyvä mieli ♥

Se, mitä sain kilpailulta oli rohkeus, itsevarmuus ja valta vaikuttaa. Vaikuttaa positiivisella tavalla erityisesti nuorten ajattelutapaan, asenteeseen, itsetuntoon ja kehopositiivisuuteen. Oli hämmentävää, kun yhtäkkiä tavallisesta 21-vuotiaasta opiskelija syöksyy median syliin tämän kilpailun kautta ja lukemattomat lehdet olivat kiinnostuneita mun menestyksestä ja ylipäätään osallistumisesta tähän kilpailuun. 

Tämä kilpailu tarjosi myös sitä tärkeintä eli ystävyyttä. Ystävyyttä yhdeksään upeaan naiseen, joita yhdistää positiivisuus, ystävällisyys ja maanläheisyys. Näiden naisten kanssa ei tylsiä hetkiä nähty! 

Tämä oli ehkäpä yksi elämäni käännekohdista, koska ensimmäistä kertaa uskalsin tehdä oikeasti jotain, mihin muut eivät mun uskoneet kykenevän. ♥

- OONAE


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan kommentoida asiallisesti :) Kiitos.

 

OONAE | Copyright © 2012 | Powered by Blogger | Blog Designed By Yogen Basnet